July 24, 2007

Setelah sekian Lama

Aduh lama sungguh aku tidak mengupdate blog aku ni. Bukanlah malas atau apa2. Keinginan tu mmg membuak2 tiap2 kali ada citer menarik nak kongsi. Malangnya aku rasa server company kat negeri si salleh tu dah restricted sume2 web yg berkenaan dgn hiburan dan tidak ada kena mengena dgn keje .

Memanglah aku tak rasa salah pun dorang nak buat cam tu. Tapi aku ni agak kecaiwa gak sbb semua aktiviti lama aku kat Shah Alam dah tak beroperasi. Aktiviti ber YM memblog gitu gini suma dah tak boleh. First few week aku boring amats. Maklumlah keje tu bukan lah tak der tapi tak salu ada keje, masa2 terluang tu aku tatau nak buat apa. Akhir2 seblum kena banned bole gak aku tgk2 baca2 blog orang lain. Tapi akhirnya nak view pun tak boleh..sedih u olls.

Jadi entah apa rezeki aku agaknya, tghari ni adi oper aku..N ko nak bertennet tak?..memula aku agak moskel gak soklan tu..msti la nak kan..rupanya mamat ni ada satu menatang yg aku tatau panggil apa, ala2 modem wireless gitu. Kisahnya menatang ni blum produce lagi. Tapi adik si adi ni keje kat somewhere related menatang2 tu, so amik test..lepas plug in jer perrkkh best giler berdesup cepatnya. Khabarnya menatang baru tu bakal menggugat streamyx, maxis dan apa jua yg sewaktu dgnnya sbb menatang tu rental dgn begitu murah sekali.

Tak kisahlah aku jadi bahan ujikaji yang penting harus bole YM, blogging dan sewaktunya. Gembira sgt aku, teruja. Dah lama sgt aku tak bukak email yahoo yang dah beratus2 dah dah lama tak ber sosial kat YM.

Kpd mereka2 yg dtg melawat blog ni tima ksih...Insya Allah lepas ni akan bole le kalian mengkongsikan citer...aku pun ada banyak citer yg aku dah type dan akan ku postkan kat sini.....

No comments: