October 14, 2008

Bosan

Aku intend nak sambung citer pasal raya tapi entahlah lately i am totally out of mood to continue. Firstly because of limited time to write secondly, I am so overloaded with my work. Mana nak pikir nak settle for sales closing, mana nak pikir update stocks. Tu pun belum campur dgn current submission for invoicing. Bisa pecah batu jemala ku ini. Itu pun blum lagi tambah dgn segala tugas2 harian dalam rumah yg memerlukan tumpuan jugak. Pendek kata full blast, full utilisied mentally and pyhsically.
Ever since Id gone, segala keja jadi byk gitu. Blum campur si JLo pnye karenah yg kadang2 rasa nak slapped on her face jer (kalau ikut hati ler. nasib baik ada sabar lagi). Mcm dia sorang yg sebok mcm dia sorang yg contribute to the company revenue..pendek kata macam dia sorang je yg buat kerja. Nyampah.
Tu belum campur lagi kes2 dia dok buruk2kan org lainkat boss. Boss pun seems bkan main lagi puji melangit. Aku malas nak ckp apa. For me let the time reveal the truth. Org lain pun buat keje jugak tapi not to the extend nak kasik tau sume..helloooo, tumit kasut tercabut pun nak kasik tau bos ke???
Itu hanyalah omelan aku untuk hari ni sebagai melepas perasaan yg terbelenggu aku ni. Nak mengadu takut tersalah tempat sampaikan pulak kat dia lagi haru.
Biarlah masa menentukan. Satu hari nanti org akan sedar betapa buruknya perangai JLO tuh, blum lagi citer bab client yg x mo deal dgn dia..sampai dok cari mamat yg dah lama berambus dari company ni dari berdeal dgn JLO. For all the bule...aku pun tak paham kenapa korang bole percaya dia 105% terima suma benda dan citer dia bulat2...ntahler..
Bagi aku senang jer....selagi fizikal aku ngak dicederain...aku biarkan jer..What comes around goes around..TUNGGGUUUUUUUUUUUUUUUU

No comments: