May 27, 2009

Some updates..

Dah lama bebenar tak mengupdate blog nih. Malas pun ia, busy pun ia gak. Aku rasa more easier kalau dapat masuk facebook jer. Takyah tulis pepanjang. Just letak gambar then comment. Dan dapat gak tau whats happening around us.
Kejap je aku rasa dah masuk bulan June. Diam tak diam dah setengah tahun berlalu. Bkan apa tak sabar nak nunggu ujung tahun. Cuti sekolah, exam bdak2 dah abis, bole le melego2 ke mana2. La ni nak berjalan pun susah. Masa dan $$ menjadi halangan. Ekonomi tgh tak bape ok ni kena hati2 lah sikit nak belanja ke apa kan. Takut2 nanti melecet terus.
Malam semalam aku tido tak lena. Bahana apa ntah ekhmal terkencing kat atas katil, pulak tu merengek sampai pagi. Sudahnya tido ku terganggu. Mata pulak kalau dah terjaga payah giler nak tido balik. Hari ni pulak kena submit report revenue so agak tensi lah pepagi ni dgn kepala yg ting tong, dgn karenah2 mangkuk2 yg membosankan kat sini nih,
Aku pulak since tak leh tido, aku gosok baju, berus baju sekolah kat bilik air. Pepagi lagi dah siap so dapat sampai ofis awal plak hari ni.
Cerita pasal mangkuk2 yg betul2 tahap gaban nih, kekadang aku rasa nape lah ada org yg bengap giler. Dok citer apa benda yg didgr kat boss dia. Mcmlah bos dia tu bagus sgt. Yg aku tak tahan benda2 nak gurau pun disampaikn kat bos dia tu. Sib baik bos aku pulak bkan jenis melatah..so let it be. Cuma since dia dah camtu, lepas ni jgn haraplah aku nak cerita apa2 pun kat dia malam sket le jwpnya.
Bila2 lagi ada masa dan keinginan aku update lagi. Buat masa ni tahap kemalasan maksima tak terbendung2 dgn keje2 yg byk dgn kes2 barang hilang totally buat aku ilang mood...tak sabar nak cuti dah.............bole lepaks sket

No comments: