December 29, 2009

Selamat tinggal 2009 selamat datang 2010

Pejam celik, kejap jer dah nak abis tahun. Azam2 aku tahun ni ada yg tercapai ada juga yg belum. Tahun lepas aku takde pun azam kuat nak simpan duit. Tapi menjelang tahun 2010 ni aku ada azam nak simpan sebanyak yg mungkin. Kalau RM200 sebulan sampai Dec 2010 aku akan ada RM2400 hu hu hu..kalau dpt simpan lebih lg bagus tu. Pastu aku pun berazam nak bayar utang2 yg masih ada sket2 tu..skg ni baru 65% jer utang settle. Masih ada balance lagi 35% untuk di abiskan..
Tahun 2009 aku rasa meninggalkan macam2 kenangan. Ada yg pahit manis ada jugak yg menyeronokkan. Yg pahit tentulah kes aku dianiaya tu, tpi aku tak mo memikirkannya sgt pun. Yg penting tahun ni kami sekeluarga dapat becuti dibebrapa tempat dan pastinya anak2 teruja sgt .
Aku hrap tahun 2010 yg dtg ni lebih bermakna. Baik dari segi kesihatan maupun kewangan. Allhamdulillah, tahun 2009 memberi byk rezki pada kami sekeluarga. Harapnya tahun 2010 pun begitu.
Selamat tahun baru..selamat bercuti dan selamat menyebokkan diri untuk anak2 naik sekolah...

No comments: